DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  نقشه های جی پی اس شهرهای ایران مدتی است که برروی سایت قرار گرفته است اما بیشتر دوستان طریقه استفاده از آن را نمی دانند.امروز توسط آموزشی که به شما می دهیم و نقشه ها و نرم افزار های مورد نیاز برای GPS می توانید از GPS گوشی خود به رایگان و به سادگی استفاده نمایید.


gps
 



ادامه مطلب ...

 نقشه جزیره ی کیش برای GPS که سایت یک موبایل برای شما عزیزان سایت یک موبایل . کام آماده سازی و برای دانلود قرار داده است.این نقشه برروی نرم افزار اسمارت کام عمل می نماید.نقشه جی پی اس جزیره کیش با جدیدترین نسخه هم اکنون در ادامه مطلب برای دانلود قرار داده شده است.

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/gps/kish.jpg
 



ادامه مطلب ...

  نقشه GPS استان تهران یکی از با دقت ترین نقشه های جی پی اس برای گوشی های نوکیا می باشد که با 3 نسخه از کمترین دقت تا بالاترین دقت که بر اساس حجم نقشه تقسیم بندی می شوند در سایت یک موبایل قرار گرفته است.برای استفاده از این نقشه جی پی اس تهران باید نسخه Smart Com را برروی گوشی خود نصب نمایید که کار بسیار ساده ای می باشد.سپس نقشه شهر مورد نظر خود را طبق دستور زیر لینک دانلود انتقال دهید.برای دانلود نقشه gpsاستان تهران  با سه نسخه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


نقشه جی پی اس تهران
 



ادامه مطلب ...

  نقشه تمام شهرها و راههای ایران برای دسترسی آسان در این پست ویژه قرار گرفته است.نقشه های جی پی اس با تمام نسخه ها و از کمترین دقت تا بالاترین دقت که برروی نرم افزار Smartcom قابل اجرا هستند را می توانید دراین مطلب که از سایت یک موبایل منتشر شده است دریافت نمایید.و به آسانی هرچه تمام  GPS گوشی خود را با داشتن نقشه شهر مورد نظر خود فعال نمایید.

 تهران, اصفهان, شیراز, مشهد, تبریز, همدان, اردبیل, کیش, قشم, اراک, سمنان, گنبد, ساری, سیرجان, زاهدان ,زنجان و ......  از جمله شهرهایی می باشند که در این مجموعه قرار گرفته است.اگر یکی از گوشی های Nokia s60 v3  و یا گوشی Nokia 5800 را دارید می توانید هم اکنون gps گوشی خود را بصورت کاملا رایگان فعال نمایید.
gps شهر



ادامه مطلب ...

  جی پی اس آفلاین تهران برای گوشی های آندروید, آیفون, جاوا و سیمبیان که می توانید برروی گوشی خود نصب کنید و بصورت آفلاین یعنی بدون دسترسی به اینترنت از آنها برروی موبایل خود استفاده نمایید.

اکنون شما می توانید نقشه کامل تهران و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید و آموزش های لازم جهت نصب و نرم افزار های لازم برای نصب GPS را نیز میتوانید در همین پست مشاهده نمایید.
در ضمن جی پی اس تهران بصورت جاوا نیز برروی گوشی های فاقد سیستم عامل مانند نسل قدیم گوشی های سونی اریکسون و گوشی های سیمبیان و ... قابل نصب است و برای آیفون و آندروید نیز هرکدام بصورت جداگانه GPS برای دانلود قرار داده شده است.
دانلود جی پی اس آفلاین تهران در آندروید و آیفون و جاوا - Tehran Offline Map java, android, iphone
---------------------------------------------------------------------------------------------



ادامه مطلب ...

  دانلود جی پی ای آفلاین شهر اصفهان بصورت دقیق ,که کوچه ها و خیابان ها و حتی راههای فرعی را نیز در خود جا داده است. که از سایت یک موبایل برای دانلود آماده شده است.در ادامه مطلب آموزش و نرم افزارهای لازم جهت راه اندازی GPS Offline گوشی های دارای سیستم عامل : آندروید و آیفون و آیپاد و آیپد و نقشه دقیق اصفهان برای پلتفرم جاوا آماده شده است.

جی پی اس آفلاین شهر اصفهان برای آندروید و آیفون و جاوا Isfahan GPS Map



ادامه مطلب ...

  Dragon Sight Compass Pro یکی از برترین نرم افزارهای قطبنما برای گوشی های دارای سیستم عامل Symbian می باشد . امکان همگام سازی با Nokia Ovi map ، آپدیت منظم ، نمایش شمال واقعی و شمال مغناطیسی ، دو پوسته زیبا ، دو داده GPS و دو نوع نقشه از خصوصیات این نرم افزار کاربردی می باشد . Dragon Sight Compass Pro بر روی گوشی های دارای سیستم عامل : Symbian 3, Symbian Anna, Symbian Belle قابل نصب است .

 
 

قطب نما و تنظیمات جی پی اس در گوشی های سیمبیان با نرم افزار Dragon Sight Compass Pro v1.1
 



ادامه مطلب ...

نقشه جی پی اس جزیره قشم برای استفاده در نرم افزار اسمارت کام که قابلیت نصب برروی اکثر گوشی های نوکیای سری 60 ورژن 3 را دارد. قشم یکی از جزایر مهم کشور از لحاظ گردشگری و مرکز خرید و .که نقشه gps اون و در سایت یک موبایل برای شما عزیزان قرار دادیم.

جی پی اس شهر قشم
 



ادامه مطلب ...

  آنتی ویروس کسپراسکای قدرتمندترین آنتی ویروس برای موبایل که از قدرت مانور بالایی در برابر اسپم ها و انواع ویروس ها و انواع مخرب های موجود مقابله کرده و از آلوده شدن گوشی شما جلوگیری به عمل می آورد.این آنتی ویروس که تولید شده توسط شرکت KasperSky می باشد بدون شک انتخاب شما را در نسخه های بعدی به استفاده از این شرکت تشویق می نماید.سادگی در کنترل و خاصیت اتوماتیک و دوری از درگیر کردن مستقیم شما در برای روبه رو شدن با مخرب ها یکی دیگر از ویژگی های این آنتی ویروس می باشد و این آنتی ویروس شما را در محیط اینترنت نیز ایمن ساخته و با داشتن فایروال قوی از آلودگی موبایل شما جلوگیری به عمل می آورد.کنترل والدین بخش دیگر و جالب این نرم افزار امنیتی می باشد همچین آپدیت سریع دیتابیس از طریق جی پی ار اس خود رکنی اساسی برای همیشه به روز بودن می باشد که تمام این موارد باعث این می شوند که در گوشی خود یک سیستم امنیتی قدرتمند داشته باشید.کسپر اسکای موبایل سکیوریتی نسخه جدید نرم افزاریست که سایت یک موبایل . کام برای شما بصورت رایگان قرار داده است.


آنتی ویروس کاسپر اسکای موبایل
 



ادامه مطلب ...

 آنتی ویروس Kaspersky Mobile Security v9.0.52 همواره یکی از بهترین آنتی ویروس های ارائه شده برای کامپیوتر و موبایل می باشد که استفاده از آن در بین کاربران رواج بسیار زیادی دارد.با دانلود نسخه جدید این آنتی ویروس قدرتمند برای موبایل و نصب آن گوشی خود را در برابر جدیدترین ویروس های منتشر شده برای موبایل حفاظت کنید. این برنامه کاربردی مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ میباشد.

آنتی ویروس کسپراسکای
 



ادامه مطلب ...

 ورژن جدید و نهایی آنتی ویروس مستحکم NetQin Mobile Guard v2.04(16) S60v3 SymbianOS9.x Signed که به تازگی برای گوشی های سری 60 ورژن 3 و 5 ساخته شده تهیه کردیم. این آنتی ویروس قابلیت اداره کردن نرم افزار های گوشی و بهینه سازی گوشی را داراست ، غیر از این میتوان به قدرت بالای این نرم افزار در برابر ویروس ها اشاره کرد. هم اکنون از سایت یک موبایل دریافت نمائید. 


انتی ویروس موبایل
 



ادامه مطلب ...

 F-Secure نامی که بدون شک شنیده اید.این نام متعلق یه یکی از شرکت های بزرگ امنیتی برای کامیپوتر می باشد که جدیدا آنتی ویروس هایی را برای موبایل ارائه می دهد.F-Secure  نسخه از ازآنتی ویروسی قدرتمند را بانام کامل F-Secure Anti-Theft.v6.40 ارائه داده است.این آنتی ویروس به گفته شرکت ضدویروس سازی اف سورس یکی از نرم افزارهای مهم و ضروری می باشد که برای افرادی که با اینترنت موبایل و یا در معرض خطر فایل های ویروسی و بد افزارهای می باشند نرم افزاریست ضروری. آنتی ویروس F-Secure Anti-Theft.v6.40 دارای یک فایروال قدرتمند و ویژه می باشد که یکی از ویژگی های این نرم افزار محسوب می گردد.این آنتی ویروس برای گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 5 در سایت یک موبایل ارائه گردیده است. 

 

F-Secure آنتی ویروس



ادامه مطلب ...

  کمپانی اف سورس محصول دیگری را برای گوشی های موبایل که سیستم عامل symbian می باشند ارائه کرده است.

آنتی ویروس F-Secure Anti-Theft v6.60 که نسخه 6 آن می باشد دارای ویژگی ها و برتری های نسبت به نسخه های قبلی که از طرف این شرکت معرفی شده است می باشد.اضافه کردن قسمتهای امنیتی و پسورد گذاری از دیگر ویژگی های این نسخه می باشد.به عنوان مثال قفل کردن و کنترل گوشی با ارسال اس ام اس و حتی ردیابی گوشی در زمان سرقت یا دریافت شماره از گوشی سرقت شده و.... امکانات دیگر  به غیر از آنتی ویروس و فایروال قدرتمند آنتی ویروس شناخته شده F secure می باشد.
 
آنتی ویروس اف سورس
 



ادامه مطلب ...

 آنتی ویروس  جدید و قدرتمند Kaspersky Mobile Security v9.04 برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 را آماده کرده ایم که هم اکنون می توانید از سایت یک موبایل دانلود کنید 

آنتی ویروس



ادامه مطلب ...

  آنتی ویروس کسپر اسکای یکی از شناخته شده ترین آنتی ویروس های کامپیوتر که نسخه هایی برای موبایل نیز همواره ارائه میکند.حال نسخه جدید این آنتی ویروس موبایل برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین s60v5 که میتوانید از امکانات این آنتی ویروس استفاده کنید.امکاناتی همچون فایروال و نرم افزار های ضدبدافزار و ضد جاسوس و...و یکی دیگر از مزایای این آنتی ویروس قابلیت آپدیت سریع و آسان می باشد.

 
کسپر
 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها